perjantai 21. syyskuuta 2012

ja välil tuntuu ettei toivoakaan

hellouuu,
 vissiii oon ollu tosi laiskana enkä oo jaksanu tänne oikee kirjotella,
 tai no oikeestaa ei mulla oo paljoo mittää asiaakaa ollu.
 
viime perjantaina oli ne päättäjäiset mistä ansku kertoki.
oli kiva 
viettää aikaa tyttöjenkaa pitkästä aikaa! eisiitä sitte enempää. 
Viikolla en tehny oikee muutako, aloin Auraa.




Eilen olin Annikan kans Zeppeliinissä.
 Käytii Subwayssä syömässä, ja kierreltiin vähä kaupoissa kattelemassa vaatteita,
 no ostin cubuksesta farkut ja ton valkosen paijan.  molemmat makso 19,90e



 


Maanantaina lähen saksaan! mua oikeesti jännittää ku en oo ikinä käyny lentiskassa, ja muutenki en osaa oikee enklantia.ja mun kuitenki pittää olla siellä jossaki perheessä viikon nii on vähä häjissää hehe:) mutta hyvin kai se mennee.Tuun sieltä 3.10 keskiviikkona!
 Ja 4.10 on jatkopesisturnaus kempeleessä:)
 Joten sitte ku oon vähä levähtäny nii teen sieltä Saksasta sitte postauksen! 
Mut hyvvää viikonloppuua kaikille! lähen auran kaaa jonnekki tsillailee.





<3: empppuuu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti