sunnuntai 2. joulukuuta 2012

new love

eilen kävin kaupungista hakee uuet kengät ku olin muutenki menossa reeneihi, nii hoitu monta asiaa samalla reissulla. oon jo pitkää halunnu converset ja mulla on pari kertaa aikasemminki joskus pienenä ollu, mut sillo en osannu arvostaa niitä/ edes tykätä niistä, mutta nyt nään ne kuitenki uudes valos, ja rakastan niitä♥
kaupungista mentii kempeleesee, jossa iskä sit vaa sano että käydää ostaa sulle vielä se uus räpyläki nii saahaa alta pois, love you dad ! 






illalla olin sitte pitkästä aikaa kavereitten kans! perus tyttöjenilta:)

tänä aamuna mulla oli riparijuttuja, ja niitte jälkee roosa käväs meillä vähä aikaa. otettii asukuvia, ja muutenki vaa kuvailtii ku kerranki lunta tuli, ja paljon !

Keskiviikkona meillä on itsenäisyyspäivätanssiaiset koulussa, niii sain näi viime tipas hommattua sinne mekon ja kengät, kiitti luojan, kaikki on nyt alta pois. nyt lähen reeneihi ja sen jälkee koulujuttujaa !








1 kommentti: