tiistai 5. helmikuuta 2013

things about me

aika harva teistä tietää musta paljookaa nii aattelin tehä postauksen jossa kerron itestäni jotai. -ansku
 
 
1. en tykkää tehä asioita muitte pakottamana, ja muutenki oon tosi laiska alottaan jonku asian, mutta jos alotan, nii teen sen sitte yleensä loppuunki.
 
2. osaan olla tosi ärsyttävä ihminen, jos mullekki ollaan vittumaisia.
 
3. tutustun mielelläni uusiin ihmisiin !
 
4. alotin joskus 3-4 vuotiaana jonku jumppakerhon, josta oon jatkanu urheilemista tähä päivää asti. ja luultavasti harrastan koko elämäni ajan.
 
5. teen ensin, ajattelen vasta sit.
 
6. en oo luovuttaja.
 
7. aion mennä lukioon. ammattikoulu ei oo oikeestaa käyny missää vaiheessa ees mieles
 
8. suutun tosi helposti. joskus oikeestaa haastan iha tarkotuksella jonku kans riitaa, koska tykkään tapella. hups
 
9. mulla on yks top secret, jota kukaa mun kaveri ei tiiä. taino, oikeestaa kukaa muu ku mä.
 
10. oon seurustellu noooin vuode ja kolme kuukautta
 
 
11. ikävöin viime kesää tosi paljo, koska tutustuin parii elämäni tärkeimpää ihmisee, ja en luultavasti nää niitä enää, koska ne asuu tosi kaukana musta..
 
12. oon oikeesti vaaleehiuksinen..mutta värjäsin ne 2-3 vuotta sitte tummaks. joskus oon katunu sitä, ja miettiny et värjäänkö takas. (hah nyt te järkytytte ku aattelette mut blondina, mut ei pelkoo. en oo värjäämäs vaikka se joskus käyki mieles.)
 
13. en oo koskaa ollu hautajaisis.
 
14. tulevaisuutta oon suunnitellu sen verra, että tarkotuksena ois muuttaa peruskoulun jälkee kaupunkii asumaa. ei asuntolaa, vaa iha omaa asuntoo, kämppiksen kans.
 
15. aion lukee itteni lääkäriks, koska haluan auttaa ihmisiä, vaikka se ei  musta aina ulospäi näykkää. ja palkkakaa ei oo mikää huono, hah. pikkuhiljaa oon alkanu miettii myös asianajajan töitä, koska se ei ois ainakaa tylsää.
 
16. en usko jumalaan. ja perusteluna sille on se, etten oo koskaa nähny sitä..oonko outo ?
 
17. rakastan tehä ruokaa.
 
18. kiinnitän tosi paljo huomiota muide kirjotusvirheisii, mut omiani en huomaa..shiiit
 
19. mul on ollu pienenä ärrävika
 
20. yks mun uusista lemppariruuista on sushi. tein sitä tänäänki !
 
 
+ laittakaa toiveita postauksista, mitä haluaisitte lukee !
 
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti