torstai 28. maaliskuuta 2013

Ja susta tuli se josta lauluja tehdään

Mulle ei oo tapahtunu taaskaa mitää jännää, alkanu kavereita, löhöilly kotosalla kännykän parissa ja reenaillu. Pari viimestä päivää on tuntunu siltä,että ei vaan jaksa. Tulin reeneistä ni lösähin vaan sänkyyn ulkovaatteet päällä,  porukatki on huomannu et oon ollu väsyny ja äitin mukaan hirveen kalpee. ni ne sitte passitti mut lääkäriin. No ainaski melkeen terve mä sit kuiteski olin :)




 Anna-Riina täytti eilen 15vuotta, joten aattelin kertoo nyt vähä yllätykseks siitä!
Se on mun yks tärkeimmistä kavereista ja sille voi kertoo melkee mitä vaan. Se jaksaa auttaa vaan jos tartteen apuu tai mulla on joku hätänä. Tutustuttiin joku yli vuos sitten ku se kysy multa,että onko meijä joukkuees tilaa,et pääsiskö pelaan. No tottakai se pääs ja siin pikkuhiljaa tutustuttii, tajusin jo siinä kuinka upee ihminen ansku on<3 Sitä ei vois korvata kukaan ihminen täällä! Ansku on melkee samankokone ku mä, ollaan semmosii hiiri,mutta sillä on unelma kroppa! Se kannustaa aina sillon ku mä epäonnistun ja nauraa sillä sen  vittumaisella naurulla. Silti sitä jaksaa nähä aina uudestaan ja uudestaan! Se jaksaa valittaa ku en kirjota tänne,mutta silti se jaksaa pitää tätä yksin pystyssä. OK, se on oksettava  kute huomaatte mut silti paras. ONNEE MURU<3 





-embskuu

4 kommenttia:

  1. kiva postaus emppuu:) hyi tuokuva jossa oon!!!
    mulla on teille haaste mun blogissa, tehkää jos jaksatte:)

    VastaaPoista
  2. vääää että te ootta sulosia Aatun kanssa!!!:) kuin pitkään ootte jo ollu? sillä kuulin vasta äsken että ootta yhessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hups en oo ees huomannu tätä XD,mutta nyt varmaa 2 ja puol kuukautta:D hihi kiitti!

      Poista