keskiviikko 29. elokuuta 2012

kiva kiitti moi mä oon silti jees.

juuhmoooi! en oo kirjottanu pitkää aikaa mittäää:( ja nyt mulla oli semmone olo, et mulla on kauheesti asiaa mut sitte ku tulin tähän nii en tiiä yhtää mitä kirjottaisin.  nojaaa kerron vähä viime päivistä jotaki.

Sunnuntaina  kuvailin jotain  ihan turhaa ja olin Riikan kans kattomassa c-poikien peliä keki-sotkamo, mut se ei ollu oikeee kiinnostava ku keki oli nii paska,nii lähettii melkeee heti. juuh ja hampparille tottakai;)






Maanantaina  olin kattomassa Roosan,Emmin ja Sussun kans d-poikien pronssipeliä Keki.-Sotkamo, juuh taas nuo joukkueet :d Oli  tosi  kivvaa pitkästä aikaa noitten tyttöjen kaaa!:)








Eilen meillä oli c-peli lippo 1 vastaa! no me hävittii mutta eise mittää saatiin hopiaa kuitenkin aluesarjasta:) Kausiki on nyt pulkassa ja ei voi muuta sanoo ku, että huhhuh tästäki on nyt selvitty ja kohta alkaa taas ankeet salireenit ja niinpäi pois. mutta yks postaus tulossa ainaski vielä kuluneesta kesästä ja siihe laittelen vähä kuvia koko kesästä vaikka ei tässä kesässä oikee muuta tapahtunukkaa ku pesäpallon peluuta :D





JOO nauttikaapa vielä viimesistä lämpimistä päivistä!
<3: Emppuuuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti