lauantai 25. elokuuta 2012

Shopping


                                   





Nyt tulee postausta parilta päivältä. tosiaa en voinu pelaa meijä viimistä peliä lippoa vastaa ku loukkasin käteni jonku iha tyhmän jutun takia, ja vähänkö vituttaa. Noo nyt tässä taukoo pesiksestä, joka voi olla iha hyväksi ku alko lonkat ja selkä oireileee. toissapäivänä olin mummilla ja roosalla, pelattiin sulkapalloo, puhuttii niitänäitä ja käytii kattoo naisten maakuntasarjaa ii-pattijoki:) luvattiin mennä taululle, joka oli täys virhe, koska siellä oli varmaa pakkasta, tai ainaki tuntu siltä. hyi ! Eilen olin koulun jälkee mummilla, illalla sitte aloin roosaa,emmiä,inkaa,nooraa ja iidaa:) sitteku emmi, roosa, inka ja noora lähti kylältä poijes nii jäin sinne matiaksen ja iitun kans istuu orienttiii ! jea. sitte kotiin, datis ja nukkuu:)









 Tänää olin rooosan kans kaupungissa, koska hirvee vaatepula! taino ite lähin oikeestaa vaa ettii takkia, mutta sitä ei löytyny, nii ostin sitte paijan, housut ja koruja. äiti oli ihana ja lupas tilata sen takin mulle jostai:). lähettiii joo aamusta 9 ja mentii raxii syömää, koska tajuton nälkä. Sitte nähtii patea ja jotai sen kavereita, mentii kattoo kärppien peliä. Sieltä sitte roosan kans uuellee syömää, tällä kertaa subway ! läskit. Nyt me vietelläään iltaa tässä meillä, aikomuksena käyä iitulla hakee mun pyörä, ja sitte jos kattelis leffaa:)





                                                hoho, unohin muokata tän ku ei suostunu
                                                 yhteistyöhön mun kans tuo ihme muokkaaja
                                                mut kuitenki : Romeo&Julia 6,95e

hyviä illan jatkoja! -ansku                                                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti